LEGO "Шість цеглинок"

 
LEGO "Шість цеглинок"
       «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.
З використанням методики компетентнісного навчання LEGO "Шість цеглинок" можна провести:       
"Кольорова гра"
       Правила гри:
•з шести цеглинок, які є у кожного на парті, діти обирають той колір, на якому, на їхню думку, розміщена правильна відповідь ,
•і піднімають цеглинку обраного кольору (кольорів).
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kolorova-gra-z-vikoristannyam-lego-shist-ceglinok-47382.html 
 Гра "Розсипані слова"
   Діти цеглинками конструктора викладають склади , дивлячись на записані склади на слайдах і кольором показують утворені слова.
https://naurok.com.ua/gra-rozsipani-slova-z-vikoristannyam-metodiki-shist-ceglinok-lego-34189.html
                  Вікторина "Склади речення"
   Відповідь - колір цеглинки.
https://naurok.com.ua/viktorina-skladi-rechennya-z-lego-33819.html
Ознайомитися з методикою "Шість цеглинок" можна тут:
Методичий посібник "Шсть цеглинок в освітньому просторі школи"
https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/tseglinok-kviten-2018-web.pdf
Методичий посібник "Гра по - новому, навчання по - іншому"
https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf
LEGO: НАВЧАННЯ ПО-НОВОМУ
ВИКОРИСТАННЯ LEGO НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
     Формування базових знань, умінь і навичок повинно поєднуватися з творчою діяльністю, пов'язаною з розвитком у дитини пізнавальних процесів. Учитель у своїй педагогічній діяльності повинен враховувати, що серед всіх мотивів навчальної діяльності найдієвішим є пізнавальний інтерес, який виникає у процесі навчання. Дитині легше вчитися, засвоювати матеріал, коли їй вчитися цікаво. Такий пізнавальний інтерес формується різними способами на уроках і в позаурочній діяльності. Це і гра, і елементи цікавості, проблемні ситуації й інші способи. Успіх навчання залежить від бажання дитини вчитися, пізнавати. Значить наша мета – прищепити інтерес до знань, здатність їх одержувати, спираючись на цікавий і змістовний матеріал.
 Робота з LEGO. Вправа "Кубик-звисайлик"
     Під час виконання вправи "Кубик-звисайлик" із використанням цеглинок LEGO діти вчаться з упевненістю братися за нові завдання, розвивати власний стиль виконання завдань, логічно обрунтовувати власну думку (АВТОР Гусарь Олена)
ПОСІБНИКИ З ВИКОРИСТАННЯ LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:
ГРА ПО-НОВОМУ, НАВЧАННЯ ПО-ІНШОМУ
ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК
Лепбук "Лего-гра" (за матеріалами посібника "Гра по-новому, навчання по-іншому" О.Рома)